..Joita oon löytäny kaks uutta. 

En tykkää kummastakaan, yhtään.

Ensin nää helevetin pakolais-vaahtoajat. Mulla alakaa tympäseen pakolaiset pelkästään siksi, että en jaksa kuunnella sitä jumalatonta paasausta siitä, kuinka Suomi mennee pilalle. Ei siinä mittään jos kantansa ilmasee, mutta pittääkö joka ikisen ihmisen tänä päivänä vaahota samasta asiasta. Puhuisivat taloustilanteesta....
 

..Joka on se seuraava ihmisryhmä. Mahottoman hieno aasinsilta.

Jos saisin sentin jokakerta, ku joku sanoo lauseen: ''ILMAN EU:TA JA EUROA SUOMELLA OLIS 1600 MILJARDIA EUROA ENEMMÄN RAHAA'', mulla olis ainaki 2 euroa enemmän.
 

Millä ihmeen logiikalla, jumalauta, ilman euroa Suomi olis samassa tilanteessa ku Ruotti tai Norja? Ei hyvä Jumala. Selittäkkää joku mulle, että miten voi oottaa kansanedustajilta yhtään mittään, jos äänestäjät heittelee tuommosia kommentteja. Pikkuhiljaa alakanu ittellekki valkenemaan, että demokratia ei toimi, jos nuo ''EU on paska'' ja ''Kaikki ulkomaalaset pilaa Suomen''-ihmiset saa äänestää. Hävetkää. Varmaan jollaki nyt kirvelee aika pahasti (ei onneksi voi kovin monella v*tuttaa, ku ei tätä ees kukkaan lue). Voin kertoa, että todennäkösesti tuo kirvely ja herneen nokkaan vetäminen nyt johtuu siitä, että mulla osu tämä yleistävä kuvaus vähän liian lähelle. 

 

Sitäpaitti miksei ennään uutisoida tasa-arvosta, homoseksuaalisuudesta ja muusta, millä iltapäivälehet myytiin alkuvuojesta? Ai niin, ei kiinnosta ennään kellään. Pakolaiset on IN ja gay pride on OUT. Onneksi Iltapäivälehet myy ja tienaa!